if you can dream it - you can do it.

Alla inlägg under juli 2014

Av Jessica - 20 juli 2014 10:39

Det finns många olika sätt man kan vakna på. Imorse testade jag ett helt nytt. Klockan ringde, jag var knappt vid medvetande, hoppar i kläderna och ger mig rakt ut på min morgonpromenad. Halvsovandes lunkar jag där i 3 minuter, ser knappt någonting för att jag är så trött och hör ingenting för jag har musik i öronen. Helt plötsligt hoppar det 5 meter framför mig ut ett jäkla rådjur eller nåt. Vet inte hur, men på nåt sätt lyckades jag väcka en tillräckligt stor del av min lilla hjärna för att fatta att jag skulle stå still ett tag, och mycket riktigt 10 sekunder senare så hoppar nästa rådjur ut på precis samma ställe för att korsa min väg från ena skogsdungen till den andra. Tack för det naturen, nu är jag i alla fall vaken och pulsen slog ungefär som om jag kört ett crossfit-pass istället för en lågintensiv promenad. En sån där hade jag inte velat ha i famnen.

Bortsett från att man eventuellt blir överkörd av en halv häst så måste jag rekommendera er att ta en tidig promenad i det vackra sommarvädret. Temperaturen är alldeles lagom ute på morgonen och man får energi som räcker hela dagen sen.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards