if you can dream it - you can do it.

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Jessica - 16 februari 2014 22:54

Lediga helger är fasen det bästa jag vet. Det är sovmorgon, jag hinner ägna mig åt saker som är roligt men som måste prioriteras bort på vardagar, samt att jag äter och dricker lite mer lyxigt än resten av veckan.
Och när jag skriver "dricker" så är det långt ifrån alkohol jag menar, vi snackar CELSIUS! Jag drack det dagligen förut, oftast mer än en gång om dagen, men när jag lade om hela min kost den 6:e januari så blev det slut på det. Celsius är inte onyttig, men den har en väldigt hög koffeinhalt och jag skall väl inte direkt sticka under stolen med att det blev ett beroende. På samma sätt som andra knappt kan ta sig ur sängen om de inte får en kopp kaffe först. Nu är detta ett av veckans lyxigare inslag och en bonus är att jag får en helt annan effekt av koffeinet. Den effekten som det är meningen att man skall få.
Jag är tokladdad inför veckan som kommer. Jag hoppas kunna ta mig över några hinder som kommit upp under resans gång. Och jag hoppas kunna ta ytterligare ett stort steg framåt mot målet.

"To get something you've never had, you must do something you've never done."


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards